Heas suhtes ei saa esile tõsta Kalju Kurepõllu joonisfilme «Oinas ja roos» ning «Primadonna». Arvestades multifilmide stsenaariumide nõrgavõitu taset üldse, millest mitte ükski film laadi või konkreetset kujundlikkust otse ei tingi, ei saa seda ka algmaterjali (K. Kurepõllu ja J. Skuubeli stsenaariumid) süüks panna. Ebaõnnestumise põhjused on eelkõige režissööris ja kunstnikus (vähemalt esimese filmi puhul). /---/
Väga ebameeldivalt toored, dekadentlikud on ka kunstnik T. Hõraku kasutatud värvid.
Teine, nimiosa «Oinas ia roos«, kus tuim Oinas tuleb ja paneb nahka teiste ilumeelt liigutanud haruldase roosi, jääb pelgalt realistliku jutujupi tasemele. Oinalikult tuima totruse hukkamõistu idee on iseenesest ju õige, kuid
selleks, et vana asja mõjukalt korrata, peab talle edasi liikuvas ajas leidma ka uue vormi.
Sama häda all kannatab ka «Primadonna», kus paks ja inetu hani tahab saada ilusaks lauljannaks. Idee on humoorikas, aga teostus igav. Nii igav, et naerda ei saa siin kordagi.
Pii, P. (1983). Kaheksa multifilmi ["Tallinnfilmi" multifilmiaasta 1982]. Sirp ja Vasar, 13. mai.
Vaata lisainfot selle filmi kohta